שיווק בלינקדאין

הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם.

מדוע חברות B2B צריכות לשווק באמצעות לינקדאין

רשת הלינקדאין היא הרשת העסקית הגדולה בעולם. אסור לך לפספס את ההזדמנויות שיוצרת הרשת, החברה שלך חייבת להיות להיות שם.

באמצעות הלינקדאין ניתן לבצע פעילות שיווק ומכירות ללקוחות פוטנציאלים ממוקדים ומדוייקים.

אך כדי להצליח יש לפעול נכון.

שיווק מפולח ומדוייק באמצעות פעילות נכונה ב-Linkedin

החברים ברשת הלינקדאין מספקים מידע רב על תחומי עיסוקם, תפקידיהם והחברה בה הם מועסקים.

לאנשי שיווק ומכירות B2B זהו אוצר שחובה לנצל.

ליצור את הקשרים עם האנשים הנכונים, למצוא אותם בקבוצות מקצועיות, בחלוקה לפי אזורים גאוגרפיים, מה צריך יותר מזה?

ברשותינו נסיון רב בחיפושים מתקדמים וממוקדים על מנת לבנות מנגנון שיאתר בצורה מיטבית את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. יגלה היכן הם נמצאים, מה הם עושים ואת הדרך הנכונה להגיע אליהם עם המסר שלכם.

מהו התוכן המתאים לפעילות שיווק בלינקדאין?

הMindset של הגולשים בLinkedin שונה לגמרי מברשתות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם או סנאפצ’אט.

הם במוד מקצועי, לכן גם התוכן השיווקי המופץ ברשת הלינקדאין צריך להיות שונה. 

כדי להצליח לשווק בלינקדאין, צריך להיות מקצוענים, לשדר מנהיגות מקצועית בתחום התמחותינו.

צריך להבין למי ברצוננו לפנות,אילו תפקידים, איזה חברות או ארגונים, אזורים גאוגרפיים.

להבין מה יגרום להם להתעניין בנו מקצועית. 

להבין את מסע הרכישה שלהם,  מה יניע אותם, מה ייתן להן ערך מוסף,  מה יעורר אותם.

יש להפוך את התוכן לאטרקטיבי בולט ומושך לאוכלוסיית היעד והיכן, לדעת כיצד ומתי להפיצו ברשת כדי ליצור את האפקט שיביא בסוף להתעניינות, יצירת קשר ומכירה.

ניצול מיטבי של הנדל”ן האינטרנטי בלינקדאין

יש כל כך הרבה מקומות ל”דחוף” את התוכן השיווקי שלנו ברשת הלינקדאין: בדף החברה, בתיאורי העובדים, בפרופילים האישיים…

כל כך הרבה אפשרויות שלא כדאי לנו להפסיד.

יש לשתול את המסרים הנכונים בפורמט הנכון ובטוב טעם בכל אחד מהם.

יצירת קשר ישיר עם לידים ממוקדים בלינקדאין.

 

באמצעות הלינקדאין ניתן להגיע ישירות כמעט לכל מקבל החלטות, כמעט בכל העולם.

יש לעשות זאת בצורה מדוייקת ובעדינות. זבנג וגמרנו לא יביא לתוצאות.

אנו מנוסים באיתור הלקוחות הפוטנציאלים הנכונים, יצירת קשר ראשוני עימם, והעברת מסר שיווקי מותאם להם אישית בצורה ישירה.

פעילות שכזאת מביאה ליחס גבוה של להתעניינות במוצר, בקבלת חומר נוסף או קביעת פגישה להמשך תהליך מכירה.

פרסום בלינקדאין  Linkedin ads

פרסום בלינקדאין מאפשר לנו לטרגט גולשים לפי פילוח מקצועי.

רק בלינקדאין ניתן לפרסם בצורה מדוייקת לקהל יעד מפולח, מקצועית וגאוגרפית, ברמת תפקיד, גודל חברה, שנות נסיון, תחומי לימוד ועוד מאפיינים רבים.

עקב יתרונות אלה הפרסום בלינקדאין אינו זול. העלות לקליק גבוהה יחסית לאמצעים אחרים, אך שווה.

כדי לקבל תוצאות טובות צריך לבצע את הפרסום בצורה מקצועית. מנסיונינו דף נחיתה קלאסי שמיועד גם לשימושים אחרים, יביא ליחס המרה נמוך.

יש להבין את הmindset של הלקוח הפוטנציאלי הנמצא בלינקדאין- לחשוב איזה ערך מוסף יגרום לו ללחוץ על המודעה ולגרום לו לבצע פעולה אקטיבית שתהפוך אותו בסופו של דבר ללקוח חדש.

חשוב לנצל ביעילות את יכולות הפרסום של הלינקדאין באמצעות רשתות פרסום אחרות. על ידי פרסום בלינקדאין עצמו באמצעות רשתות פרסום יותר יעילות ועל ידי רמרקטינג אפרקטיבי ללקוחות פוטנציאלים.

רוצה לשמוע כיצד נוכל לעזור לך להגדיל את המכירות בזכות לינקדאין?

השירותים שלנו

-תפעול שוטף של כל פעילות הלינקדאין לשיווק ומכירות

-פרסום בלינקדאין

-יעוץ אסטרטגי והגדרת תוכנית פעולה ברשת לינקדאין

-סדנאות והכשרות לעובדים