ניהול שיווק דיגיטלי מוכוון יעדים עסקיים

 

ניהול של פעילות השיווק הדיגיטלי משלב התכנון ועד הביצוע

אנחנו מציעים לחברות B2B ניהול ותפעול כולל של הפעילות השיווקית בערוצים הדיגיטליים. אנחנו נהפוך להיות מנהלי השיווק הדיגיטלי שלכם בסנכרון מלא עם מנהלי השיווק והמכירות בחברה.

יחד נתכנן וננהל את השיווק הדיגיטלי שלכם באופן שיתאים לארגון שלכם, כדי להגיע לקהל היעד ולייצר הזדמנויות מכירה איכותיות.

האם זה אומר לקדם דפי לינקדאין? פייסבוק? לקדם את האתר שלי לעמוד הראשון בגוגל? האם זה אומר ליצור תוכן שיווקי שימכור? 

התשובה היא גם וגם… וגם.

שיווק דיגיטלי הוא תהליך מדיד ומדויק

חשוב להבין: שיווק דיגיטלי צריך להיות תהליך מדיד ומדויק. על אחת כמה וכמה ב B2B, כאשר הההשקעה לא מניבה תוצאות מיידיות, חשוב להסתכל על התהליך במונחי השקעה עם ROI ברור בהגדלת המכירות.

כדי לבצע שיווק דיגיטלי נכון אנחנו נצטרך להיות יצירתיים, להבין את קהל היעד, לחדש, להכיר טכנולוגיות חדשניות ראשונים, והכי חשוב לכוונן: לדעת שכל פעולה שאנו עושים מביאה לתוצאה או שיש לשפר אותה בפעם הבאה. חשוב לזכור שמדובר על פעילות במרחב הדיגיטלי, המקיף אותנו היום בכל מקום.

בעולם ה B2B אנחנו צריכים לפנות לקהלי יעד ספציפיים עם תהליכי מכירה ארוכים ובסנכרון עם אנשי המכירות. לכן מתודולוגיית העבודה שלנו מותאמת ספציפית לצרכים אלו.

 

האלמנטים המשחקים תפקיד בביצוע שיווק דיגיטלי:

מטרות: ראשית כל, יש להגדיר את המטרות הנכונות לשיווק דיגיטלי. כמעט בכל החברות איתן אנו עובדים, המטרה ברורה- להגדיל את המכירות. עם זאת, אנו מגדירים מטרות נוספות שיביאו אותנו למטרה זו. דוגמאות למטרות שכאלה: הגדלת הכנסות, הגדלת כמות הלידים האיכותיים המתקבלים בחודש, הגדלת כמות ההורדות או הנכנסים לאתר.

 

נוכחות אינטרנטית
אתר שנמצא בשליטתנו, אתר בו אנו קובעים את חוקי המשחק, מה המבקר יראה, מה יחווה, את המסלול אותו יעבור כדי להפוך ממבקר לליד וללקוח, דפי נחיתה. דפים באינטרנט שתפקידם לגרום לפעולה ספציפית של המבקרים בהם.
שימוש בכלים הנכונים
משווקים דיגיטלי טובים משתמשים בכלים מתוחכמים למיקסום פעולות השיווק הדיגיטלי לכדי מכירות. לדוגמא, כלים המאפשרים מעקב אחרי הנכנסים לאתר ברמה אישית ויוצרים תגובה מותאמת שתגרום לו להתקדם בתהליך הרכישה, או כלים המשתמשים במציאת הסיבות להצלחות קודמות ומשחזרים אותם בצורה אוטומטית.
יצירת תוכן שיווקי
 תוכן המיועד לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים. בכל שלבי מסע הרכישה, החל מהבנת הצורך, מציאת מענה לבעיה וכלה ברכישה. תוכן שיווקי טוב יהיה איכותי מספיק כך שיבלוט מעבר להררי התוכן הקיימים באינטרנט, מוכוון קהל יעד ושיתחשב בפרמטרים של SEO (קידום אתרים אורגני).
עוד על תוכן שיווקי ו Inbound Marketing
פעילות ברשתות חברתיות - לינקדאין, פייסבוק ועוד
 הרשתות החברתיות סובבות את כולנו בכל מקום, כל רשת מתאימה לתוכן מסויים ולקהל לקוחות שונה. המשותף לפעילות השיווקית בכל הרשתות החברתיות, הוא שבשביל יצירת מעורבות עם קהל היעד, חשוב לא רק להכריז עד כמה אנחנו טובים אלא גם להציע תוכן שייתן להם ערך מוסף, על אחת כמה וכמה ב B2B.
על שיווק בלינקדאין
קידום ממומן
פרסום במדיה דיגיטלית. קמפיינים דיגיטליים מביאים את המסר שלנו בתשלום בצורה מדויקת ומדידה לקהל הלקוחות שלנו. הכלים של היום מאפשרים לנו להציע פרסום מדויק בכל מכשיר דיגיטלי ישירות לקהל המתאים לנו: לפי מיקומים, תחומי עניין, מידע דמוגרפי, ביקורים קודמים, תפקידי מפתח ועוד.
הגיע הזמן לנהל קמפיין B2B חכם
קידום אורגני
קידום במנועי החיפוש שאינו בתשלום, או "להיות מקום ראשון בגוגל". ממש על קצה המזלג, באמצעות יצירת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלנו, ובמקביל ביצוע פעילויות "המסבירות" לגוגל מדוע התוכן שלנו הוא הכי רלוונטי ואיכותי לקהל היעד שלנו.
קידום אורגני בגוגל ל B2B