Inbound Marketing

לגרום ללקוחות להגיע אליך בעצמם.

Inbound Marketing

Inbound Marketing הוא לגרום ללקוחות להעדיף אותך, עוד לפני שהם בכלל מבינים שהם צריכים את המוצר שלך. נדמה ש Inbound Marketing הוא המונח החם בתחום השיווק הדיגיטלי.

בנובמבר האחרון השתתפנו בבוסטון בוועידת Inbound 2016 של חברת HubSpot יחד עם עוד 14 אלף מנהלי שיווק,מנכ”לים ובעלי סוכנויות שיווק דיגיטלי (או בקיצור Inbounders), אותם המאמינים ש Inbound Marketing היא הדרך הנכונה למכור באינטרנט.

כמה עובדות על Inbound Marketing

“לקוחות שונאים תוכן שיווקי, בטח מכירתי… ” לא בדיוק נכון!

לקוחות אוהבים תוכן שמעניק להם את המענה הנכון, בזמן הנכון.

כ80% מהלקוחות הפוטנציאלים שלך, יהיו מוכנים לתת את פרטי הקשר שלהם, במידה ויבינו שהם יקבלו תוכן בעל ערך מוסף אמיתי לצרכים שלהם מחברה מסחרית.

ליד איכותי שהגיע באמצעות Inbound Marketing זול בכ- 60% מליד שהגיע בשיטות שיווק דיגיטלי אחרות.

ההחזר במכירות על ההשקעה ב Inbound marketing גבוה (ובעיקר מדיד) מאשר באפיקי שיווק אחרים.

70% מהגולשים הנמצאים בשלב שהחליטו לרכוש מוצר כמו שלך כבר קיבלו את ההחלטה על המותג. כלומר כנראה הגיעו לאתר שלך בשלב מאוחר מדי.

איך Inbound Marketing עוזר למכור יותר

 Inbound Marketing כולל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המגדילה את כמות הלקוחות למוצר או השירות שלך, פשוט כי היא גורמת להם לפתח יחסי אמון עם המותג, בשלבים מוקדמים מאוד במסע הרכישה שלהם, לפעמים אפילו לפני שבכלל הבינו מה הם צריכים לחפש, לפני שהם נחשפים למתחרים שלך.

בזכות הבנה טובה יותר של הלקוחות, תהליך הנקרא פרסונליזציה, ושל תהליך הרכישה שלהם, אנו יכולים להבין איזה תוכן עם ערך מוסף הם ירצו לקבל מהחברה שלנו ומתי. תהליך זה כולל בין היתר, הבאת תנועה נכונה לאתר באמצעות קידום אתרים אורגני או קידום ממומןשיפור יחס המרה, שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, ניתוח כל פעולה של הגולשים.

תוכן שייתן להם ערך מוסף לא רק בהחלטה האם לרכוש את המוצר שלנו או את של המתחרה, אלא גם מענה עוד בשלב בו רק נחשפו לבעיה שהמוצר שלנו פותר, בשלב שהם מחפשים אפשרויות פתרון לבעיה, כך שכאשר יגיעו לשלב ההחלטה, הם יכירו טוב את המותג, את הפתרונות שלנו על יתרונותיהם.

או כמו שאנחנו תמיד אומרים-

כדי שירצו לקנות את המוצר שלך

תן את התוכן הנכון, לאיש הנכון, בזמן הנכון.

חברת SocialValley מוסמכת במתן פתרונות Inbound Marketing

השירות שלנו כולל:

ניתוח פרסונות

ניתוח מסע הרכישה של הלקוח

הגדרת מטריצת תוכן שמתאים להקשר Context

יצירת תוכן שיווקי מותאם לחברות הרוצות לעבוד על פי עקרונות Inbound Markeing

יצירת כפתורי קריאה לפעולה ודפי נחיתה המותאמים לתוכן ולהקשר.

יצירת תוכן לוגיקות וקריאות לפעולה אוטומטיות על פי עקרונות Inbound Marketing לחברות המפעילות פתרון Marketing Automation

 

רוצה לשמוע עוד כיצד ניתן להגדיל את המכירות של החברה שלך באמצעות Inbound Marketing ?
נשמח לקיים עמך שיחה בנושא ללא כל התחייבות.
חייגו – 04-3748883 או מלאו את הטופס, ונחזור אליכם לתיאום פגישה.