רוב ארגוני הB2B משווקים בשיטה דומה:
-הוצאת מסר שיווקי
-הפצתו באמצעים רבים כדי שיגיע לכמה שיותר אנשים-שאולי בבוא היום יצטרכו את הפיתרון שיש בידינו להציע.
-איסוף נתונים על המון מבקרים, הזדמנויות, אנשים שמתעניינים במוצר או השירות שלנו.
-טיפוח וסינון לשם הפיכה לעסקאות.
בדרך אנו מנקים המון רעש, נדרשים לפעולות מעקב, ומאבדים עסקאות רבות בתהליך, כלומר מבזבזים משאבים לחינם.
בAccount Based Marketing אנו הופכים את הפרמידה.
אנו מחליטים מראש על הלקוחות הפוטנציאלים הטובים שלנו:
כאלה שהמוצר או השירות שלנו יתפס כבעל ערך מוסף גדול.
הם יהיו מוכנים לשלם עליו יותר, ההסתברות שירכשו אותו גבוהה.
נמצא שברוב החברות שאימצו Account Based Marketing, חל שיפור משמעותי:
ב ROI שבין הוצאות השיווק לגידול ברווחי החברה.
באחוז ההזדמנויות שמקבלות טיפול עד לסגירת עסקה.
בהכנסות ללקוח, הן בלקוחות חדשים והן בלקוחות קיימים.