למה כמות הכניסות לאתר היא פחות מעניינת, ומה אפשר לעשות עם זה

תקציר למנהלים עסוקים

מדוע צריך שיווק דיגיטלי?

 

תשובה אחת, כדי למכור יותר. שיווק דיגיטלי זו הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר כיום לשיפור המכירות.

 

על כך בקטע קצר מפתיחת הרצאה שלי על שיווק דיגיטלי-

 

 

 

מדוע צריך שיווק דיגיטלי?

התשובה צריכה להיות רק אחת, כדי למכור יותר.

שימו לב כמה חשובה לנו הנקודה הזו- כיצד היא מודגשת אצלנו בכל התכנים.

 שיווק דיגיטלי זו הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לשיפור המכירות.

 

לא פעם אנו נתקלים במקבלי החלטות מפספסים את הנקודה. כניסות לאתר, למשל, הן מדד משני. מכיוון שבלי גדילה של המכירות כתוצאה מגדילה בכמות הכניסות, הנתון הזה לא יעזור לנו הרבה.

היופי בשיווק הדיגיטלי הוא שניתן למדוד כל פעולה שאנו מבצעים ולכן ניתן וצריך לבדוק את עצמנו כל הזמן.

 

הגיע הזמן לשנות את החשיבה, לא מדובר עוד בתקציבי פרסום של מליוני שקלים מבלי לדעת את ההשפעה. מדובר על השקעה ומדידה מיידית של האפקט עבור כל פעולה שיווקית- כלומר ידיעה מהו ההחזר על ההשקעה ויחס ההמרה.

 

חשוב מאוד להגדיר את מטרת פעילות השיווק הדיגיטלי בצורה מדויקת ומדידה.

 

 

 

 

במהלך ההרצאה התייחסתי לשאלה, האם השיווק הדיגיטלי זול יותר מדרכים אחרות?

התשובה:

לא בהכרח, אך חשוב להבין שהוא מאוד אפקטיבי.

ניתן להגיע עם המסר השיווקי בדיוק לקהל היעד, וניתן למדוד את האפקט באופן מיידי, ולכן אם מבוצע בצורה נכונה יש מעט “ביזבוזים”.

 

הסיבה לאפקטיביות הגדולה של השיווק הדיגיטלי היא היכולת למקד את המסר השיווקי בדיוק לקהל היעד המתאים לנו.

 

וכך, השיווק הדיגיטלי הופך בעצם להשקעה ישירה מדידה בהגדלת המכירות.  

 


חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך