רשימת כנסים למנהלי שיווק

רשימת כנסים ואירועים מתחום השיווק

עודכן לאחרונה: ינואר 2020

תקציר למנהלים עסוקים – אירועי שיווק שאסור לפספס!

בעמוד מתעדכן זה, רשימת כנסים ואירועים בתחום השיווק והשיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם. בחרנו באירועים אלו כי ראינו אותם כמעניינים ומומלצים עבור מנהלי ואנשי שיווק.

  • חסר לכם אירוע? שלחו לנו את פרטיו לאימייל event_list@socialvalley.co.il
  • הרשמו כבר היום לעדכון על אירועים ישירות למייל 👇

 

Event Information:

  • ה
    06
    יונ
    2019

    מדברות דיגיטלית – כנס שיווק בהובלת נשים

    כנס מדברות דיגיטלית

    הכל התחיל מפוסט בפייסבוק, שבו התלוננו על היעדר נוכחות נשית בקרב מרצי כנס שיווק דיגיטלי שהיה צפוי להתקיים. מקרב 19 מרצים נמצאו 2 נשים בתוכנית הכנס, וגם זה היה לאחר תלונות רבות שהופנו למארגניו ונאותו להוסיף מרצה נוספת. הסיטואציה הזו הובילה את לי לוי, יוזמת הכנס, לבדיקת הנוכחות הנשית בכנסים בתחום שהתקיימו בשנים האחרונות.

    הממצאים? מדאיגים. היחס הגבוה ביותר שנמצא היה 5 נשים מתוך 18 מרצים. אילו היה מדובר במקצוע “גברי” מובהק, אולי זה פחות היה צורם, אבל נשים מהוות כמעט מחצית מהעוסקים בתחום (47% בשנת 2017, עפ”י סוכנות פיאלקוב), מאיישות תפקידי מפתח, ובה בעת משתכרות בממוצע 3,200 ש”ח פחות מגברים. ההשראה לצעד הבא היה הנאום של ריס וית’רספון מטקס פרסי הגראמי שבו היא אומרת: “אם את רוצה שמשהו יקרה – עשי זאת בעצמך”. אז לי החליטה לעשות זאת בעצמה ולהפיק את כנס השיווק הדיגיטלי הראשון שבו מרצות רק נשים, עשיר בידע מקצועי מעשי ברמה הגבוהה ביותר.

    בכנס הראשון, שהתקיים ב-13.6.18, לקחו חלק 14 מרצות ו-190 משתתפים ומשתתפות. השנה הכנס יוצא לדרך בפעם השניה ויארח כ-20 מרצות והרצאות שיחולקו לשני מסלולים וכ-500 משתתפות ומשתתפים שיתארחו בבית ציוני אמריקה ב-6.6.19.

    לפרטים והרשמה

 

 
חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך