תובנות ניהולית שניתן להפיק ממערכת GA4:
1. ניתוח לפי סגמנטציה – לפי סוגי המשתמשים שגולשים אצלינו.
2. הבנת המסלול של הגולש באתר ברמת איוונטים (events).
3. חישוב הערך העתידי של המשתמש באתר לפי גלישתו היום.
באמצעות מנגנון BI מובנה, המערכת יודעת לחשב את הערך העתידי של הגולשים באתר היום (כמובן אם נגדיר נכון את הערך העתידי שלהם, ולאחר זמן איסוף נתונים סטטיסיים על גלישתם). זה שמאפשר לנו לקבל תובנה כמה כדאי לנו להשקיע בהווה כדי לקבל תשואה משוערת בעתיד. לדוגמא, הכנסות תביא לנו השקעה של 1000 דולר בקידום ממומן במנוע החיפוש שנכנסים היום לאתר לביקור ראשון כשיחזרו שוב וירכשו בעתיד.
4. הבנת המבקרים ביחס למטרות העסקיות הופכת למרכז המדידה.
בגוגל אנליטיקס “הישנה” עקבנו בעיקר אחרי הפעילות בדפים. כיון שGA4 עוקבת אחרי פעילות המשתמשים המתמשכת והאירועים שהם עוברים בין פלטפורמות (מחשבים שונים ,דפדפנים, מהמחשב לטלפון או לאפליקציה), ניתנת לנו היכולת להבין היכן צריך להשתפר במגע המתמשך עם הלקוחת כדי להצליח יותר.
חשוב לדעת: כדי שאפשר יהיה לקבל את כל התובנות, צריך מראש להגדיר את מערכת האנליטיקס כך שתאסוף את הנתונים הנכונים. דרשו זאת מהאחראים על האנליטיקס בחברתכם!
בונוס למי שהגיע עד לכאן 🙂
השנוי יביא להקטנת היכולת שלנו להשתמש במידע שאנו אוספים על הגולשים שלנו לשיווק (לדוגמא יכולות רמרקטינג) בצורה פשוטה.
על זה אכתוב באחד המיילים הקרובים.
SocialValley מנוהלת על ידי אנשי שיווק מנוסים, אשר הגיעו מהתעשייה ובשנים האחרונות מנהלים פרויקטים מורכבים לשיווק דיגיטלי של תאגידים, עסקים וסוכנויות ממשלתיות. לקוחותינו נהנים מהשילוב המלא של אנשי אסטרטגיה, מנהלי קמפיינים, כותבי תוכן ואנשי MarTech העובדים יחדיו כצוות מיומן.