linkedin targeting

שיווק בלינקדאין – טיפים וכלים לקידום ממומן יעיל ומדויק של מקצועני שיווק B2B

תקציר למנהלים עסוקים

שיווק וקידום ממומן בלינקדאין יכולים להראות ביצועים יפים כשהמטרות שלהם ברורות: השגה של יעדים שיווקיים עסקיים. ל – LinkedIn פלטפורמה פרסומית שהולכת ומשתכללת עם הזמן ומאפשרת לנו טירגוט מדויק של אוכלוסיות היעד הנחשקות. בפוסט הבא, אני הולכת לתת לכם  כמה טיפים לניהול קמפיין יעיל בלינקדאין המנצל את האפשרויות שעומדות בפנינו ברשת.

רבים מכירים את LinkedIn בתור הרשת החברתית המובילה לעולם המקצועי המתמחה בעולמות הגיוס, תחום משאבי האנוש ומיתוג המעסיק. זה כמובן נכון, אבל רק באופן חלקי! בדיוק את התדמית הזו חברת LinkedIn מנסה לשנות ולהרחיב אותה לתחומים עסקיים נוספים כמו: שיווק לעסקים, ויצירת מכירות והזדמנויות עסקיות. לינקדאין לעסקים או LinkedIn for Business – זה לא רק גיוס, אלא הרבה יותר מזה: קידום ממומן וניהול קמפיינים בלינקדאין יעזרו להגיע לחשיפה מוגדלת ואימפקט משמעותי.

לשם כך חברת LinkedIn עובדת קשה על יצירת פלטפורמה פרסומית מתקדמת ומוסיפה על בסיס קבוע פיצ’רים מתקדמים העוזרים למפרסם להשיג מטרות עסקיות על ידי קמפיינים ממומנים.

אחד התנאים הקריטיים לקמפיין מוצלח זה בנייה נכונה של קהל המטרה – Target Audience.

ראשית כל עליכם לקבוע מהי מטרת הקמפיין בלינקדאין ואלו יעדים עסקיים עלייכם להשיג:

  1. מודעות למותג סביב יצירת נוכחות אופטימלית לחברה
  2. חדירה לשווקים גיאוגרפיים חדשים
  3. השקת מוצרים חדשים באפיקי שיווק B2B ועוד

מכאן נדע טוב יותר באלו סגמנטים עלינו להתמקד כשאנחנו בונים את אוכלוסיית המטרה. אז הנה כמה טיפים אשר יעזרו לכם לייצר קמפיין ממומן יעיל שיעמוד ביעדים העסקיים. הפעם נתרכז בבניית אוכלוסיית המטרה.

פיצ’ר חדש!! ישר מהתנור – Segments Breakdown

במפגש האחרון שLinkedIn קיימה בארץ, יצא לי להיחשף בפיצ’ר חדש ומעניין המקל מאוד על ניהול הקמפיין בלינקדאין המאפשר לנו לצפות  בניתוח הסגמנטים מהם מורכבת אוכלוסיית המטרה לפי הקריטריונים עלינו בחרנו לבסס את הטירגוט. הדבר מאפשר לנו לשלוט בהרכב האוכלוסייה בצורה מהודקת יותר ולהבין מהי התרומה של כל סגמנט להרכב. איפה מוצאים?

linkedin b2b targeting

 שימוש בtemplates של LinkedIn Audiences

זהו פיצ’ר נהדר המאפשר שימוש באוכלוסיות יעד עיסקיות מובנות LinkedIn  עצמה יצרה. בין האוכלוסיות המובנות תמצאו מגוון רחב שעוזר לאתר מקבלי החלטות ואנשים מקצועי מקשת רחבה של תחומים. הנה כמה מהם:

  • Financial Decision makers
  • ioT expertise
  • Small Business Owners

בהחלט שווה ניסיון!

עוד טיפ: תנסו להגביל את האוכלוסייה עם קריטריונים נוספים – כך תגיעו לרמת דיוק מתקדמת עוד יותר.

לאחרונה יצא לי להשתמש באוכלוסייה של מקבלי החלטות בתחום ה – Information Security בישראל, אותה צמצמתי לדרגות בכירות של מקבלי החלטות. הקמפיין הביא תוצאות מרשימות. איפה רואים?

linkedin audiences

שימוש בקהל יעד: Company Followers

כאן מדובר על עוקבי פרופיל העסקי שלכם. ההנחה שהם רואים את הפוסטים שלכם בצורה אורגנית – מוטעית בהחלט. על ידי קמפיין ממומן תוכלו לוודא שהחשיפה של הפעילות שלכם בקרב העוקבים הינה מקסימלית.

איפה מוצאים את האוכלוסייה:

company followers linkedin

יש עוד פיצ’רים רבים, אני יודעת. המשיכו לעקוב אחרינו – נספר עליהם בפוסטים הבאים.

שאלות? אני כאן!

מעוניינים לשמוע עוד על ניהול השיווק בלינקדאין – מוזמנים להשאיר פרטים:

רוזה רבינוביץ'

רוזה רבינוביץ'

רוזה רבינוביץ' - מנהלת שיווק דיגיטלי בSocialValley. מתמחה ב B2B Marketing בשווקים בינלאומיים ובשוק המקומי.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

פוסטים מומלצים עבורך