רביעי, 24 ליוני 2020
אחרי תקופה של כנסים וירטואליים ווובינרים, שמחים להיפגש באמת ביום עיון שיווק מבוסס נתונים.
שיווק מבוסס נתונים – הוא הדבר החם בימים אלו. בעולם השיווק הדיגיטלי כבר חל מעבר משיווק על פי תחושות לשיווק על פי נתונים שנאספו בחברה: נתונים פנימיים שמקורם במערכות השיווק, המכירות, והתפעול הפיננסי או בנתונים חיצוניים שניתן להשיג ממקורות פתוחים או סגורים.
נשתף מנסיונינו העשיר בעבודה עם חברות תעשייתיות כיצד תהליכי Data Driven Marketing עוזרים לבדוק האם הגענו ליעדים עסקיים אשר הצבנו לעצמינו בשיווק דיגיטלי B2B.
ביום עיון זה נלמד כיצד מטמיעים תהליכי קבלת החלטות בתחום השיווק על בסיס נתונים.
קהל יעד: מנכ”לים, סמנכ”לים , מנהלי שיווק ומכירות
9:00-9:30
התכנסות, רישום וכיבוד קל
9:30 – 9.45
דברי פתיחה
רועי ישראלי – מנהל מרחב צפון, התאחדות התעשיינים
9:45 – 10:15
רוזה רבינוביץ’ – סמנכ”ל שיווק SocialValley :
מבוא: “עוברים לשיווק דיגיטלי מבוסס נתונים, במיוחד עכשיו. מאיפה מתחילים?”
10:45 – 10:15
חנן לב – מנכ”ל SocialValley
“כל התשובות שאתם יכולים לגלות מהאנליטיק וממערכת הפרסום אבל, יתכן, שלא ידעתם לשאול.”
10:45- 11:00
יעל לידור לוי – מנהלת שיווק תעשיות רהיטים לביא
“כיצד השתפר יחס ההמרה בתהליך השיווק של חברת לביא בזכות ניתוח נתוני העבר”
11:15 – 12:00
לירון רמות – מנהלת לקוחות בכירה SocialValley וכל הצוות.
ניתוח מקרה בקבוצות:
הKPIs לחברת B2B תעשייתית עם מוצר יחודי.
12:00 – 12:15
דורית גוטמן – מנהלת לקוחות בכירה, SocialValley :
“העולם שאחרי קורונה – שינוי בערוצי השיווק”
12:15 – 13.00
אורית גרינברג, בעלים משותף של Primer Meat, מנטורית, תורמת ויזמת.
“יום אחד קמתי לעולם חדש ונשארתי לספר על זה”
עלות מפגש: 75 ₪ (כולל מע”מ) לחבר התאחדות התעשיינים ו-110 ₪ (כולל מע”מ) לאחר.
* מספר המשתתפים מוגבל
לשאלות ופרטים נוספים:
אביטל וידר, רכזת שיווק, אירועים וקשרי לקוחות בטל’ 04-8524202 או במייל [email protected]l
SocialValley מצמיחה חברות וארגונים בעולמות ה B2B בערוצים הדיגיטליים ומציעה פתרון ייחודי של 360° לניהול השיווק הדיגיטלי.
יחד ועבור הלקוחות שלנו, אנחנו בונים פעילות דיגיטלית המבוססת על ניסיון רחב והבנה מעמיקה של התעשייה. מודל הפעילות שלנו ממוקד בביצועים, מוכוון יעדים עסקיים ומוביל להצלחות וצמיחה.