רשימת כנסים למנהלי שיווק

רשימת כנסים ואירועים מתחום השיווק

עודכן לאחרונה: ינואר 2020

תקציר למנהלים עסוקים – אירועי שיווק שאסור לפספס!

בעמוד מתעדכן זה, רשימת כנסים ואירועים בתחום השיווק והשיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם. בחרנו באירועים אלו כי ראינו אותם כמעניינים ומומלצים עבור מנהלי ואנשי שיווק.

  • חסר לכם אירוע? שלחו לנו את פרטיו לאימייל event_list@socialvalley.co.il
  • הרשמו כבר היום לעדכון על אירועים ישירות למייל 👇

 

Event Information:

  • ד
    29
    מאי
    2019

    ISRAEL-USA Business Summit 2019

    23:00Avenue Conference Center

    Israel-USA Business Summit

    אנו גאים להשיק את ועידת העסקים ישראל – ארה”ב, בשיתוף לשכת מסחר ישראל-אמריקה, איגוד לשכות המסחר, המחלקה המסחרית בשגרירות האמריקאית ו-SelectUSA.

    הידידות האמיצה בין ישראל וארצות הברית הינה אחת מאבני היסוד של מדינת ישראל; היא משתקפת באופן ברור בתחומים רבים ובהם בקשרים הכלכליים, שמהווים נכס אסטרטגי לפיתוח כלכלת ישראל.

    ארצות הברית היא למעשה שותפת הסחר הגדולה ביותר של ישראל. בשנת 2018 הסתכם היקף הסחר בין שתי המדינות בכ-35 מיליארד דולר והיווה כרבע מהסחר הבינלאומי הכולל של ישראל.

    לישראל יש אינטרס חיוני לא רק לשמר יחסים אלו, אלא להעמיקם ככל שניתן על ידי ייזום ושיפור הסכמים, עידוד השקעות ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות, ארגונים וגופים ממשלתיים בשתי המדינות.

    הוועידה תדון באתגרים והזדמנויות חדשות לחברות ישראליות ואמריקאיות לצד סוגיות מרכזיות הקשורות ביחסים הכלכליים ומסחריים, במטרה להרחיב ולהעמיק קשרי אלו בין שתי המדינות בעתיד.

    בוועידה תפגשו למעלה מ-500 בכירים ומקבלי החלטות שיגיעו ללמוד, להתעדכן ולפגוש את בכירי הקהילה העסקית הישראלית והאמריקאית והן בכירי ממשל המעורבים בחיזוק שיתוף הפעולה ובעיצוב קשרי המסחר בזירה זו.

    הוועידה תורכב ממליאה ראשית, מסלולי תוכן ורחבת ביתנים מגוונת. 

    לפרטים והרשמה

 

 
חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
פוסטים מומלצים עבורך