[rockthemes_specialgridblock avoid_sidebar="before" skip_sg="true"]

[rockthemes_vertical_space vertical_space_height="default" custom_value="60px"/][rockthemes_alert_box border_color="#FFFFFF" background_color="#FFFFFF" font_color="#FFFFFF" alertbox_style="custom" icon_class="" icon_url="" use_close_button="true"]

סיבד פתרונות עסקיים בעמ

סיבד פתרונות עסקים

חברה להטמעת מערכות  ERP / CRM, מטמיעה מערכות לניהול עסקים וגם מערכות בינה עסקית.

החברה עבדה בעבר עם חברת קידום והשקיעה אלפי שקלים בשיווק האינטרנטי , בעיקר עבור קמפיין אדוורדס שנוהל אחרי סיום העבודה עם חברת הקידום על ידי עובד מטעם החברה עם ידע בסיסי בנושא.

אחוז ההמרה בקמפיין היה נמוך, כך גם ציון האיכות של המודעות. הקמפיין קישר לדף הבית של האתר ולא לדף נחיתה המיועד לכך.

אתר החברה היה מיושן ונבנה מזמן עם קוד סגור כחלק מעסקת קידום, דיבר בשפת המוצרים בלבד ולא הניע לפעולה.

לאחר פרק זמן ארוך בו לא נראה החזר מספק על ההשקעה בשיווק דיגיטלי החברה פנתה לSocialValley שתסייע לה לבצע זאת.

המטרה: הגדלת כמות הפונים לרכישת והטמעת מערכת.

[/rockthemes_alert_box][rockthemes_vertical_space vertical_space_height="default" custom_value="60px"/][rockthemes_vertical_space vertical_space_height="default" custom_value="60px"/]

[rockthemes_vertical_space vertical_space_height="x_grid" custom_value="60px"/]

המספרים מאחורי השיפור המדהים של סיבד פתרונות בחודשי פעילות בודדים

 

325% שיפור ביחס ההמרה של קמפיין הקידום הממומן– שדרוג של הקמפיין הקודם הגדיל את מספר הפונים ב 325%.

2 קשרים אסטרטגיים שהביאו לשיתוף פעולה מניב לקוחות באופן קבוע. פעילות הלינקדאין הניבה מספר קשרים אסטרטגיים עם בכירים מחברות גדולות שמניבות לחברה פרויקטים חדשים באופן קבוע.

46% שיפור במספר המבקרים באתר- מספר המבקרים באתר גדל ב-46% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

168% שיפור ההמרה מהתנועה האורגנית באתר- שיפור האתר ואופטימיזציה להמרה הוביל לעלייה במספר הפונים עבור התנועה האורגנית.

[rockthemes_vertical_space vertical_space_height="d_2" custom_value="60px"/]

האם ברצונך לדעת כיצד היינו מבצעים זאת אצלך?

[rockthemes_button icon_align="left" icon_title="אני רוצה להגדיל מכירות בעזרת שיווק דיגיטלי" button_size="" button_color="custom" button_shadow="no" button_shape="" extra_class="" button_link_target="" button_align="right" link_url="false" link_id="4992" bg_color_default="#ed3d3d" bg_color_hover="#ed3d3d" text_color_default="#FFFFFF" text_color_hover="#FFFFFF" border_color="#FFFFFF" button_bg_border="use_bg_color" border_color_hover="#FFFFFF" attr_title="" link_is_tax="false" tax_name="page" icon_class="" icon_url=""]אני רוצה להגדיל מכירות בעזרת שיווק דיגיטלי[/rockthemes_button][rockthemes_vertical_space vertical_space_height="default" custom_value="60px"/]

במהלך 6 שנות קיומה סיבד פתרונות הצליחה להגיע ללקוחות רבים בעיקר על ידי קשרים עסקיים והפניות של לקוחות ולא באמצעות שיווק דיגיטלי.

למרות השקעות רבות בקידום אורגני וממומן כמו  בניית אתר שהאפשרויות בו היו מוגבלות,הבינו בהנהלת החברה כי לפעילות השיווק הדיגיטלי אין שום תועלת בשטח.

אז קראו לנו.

בשלב הראשון, הבנו שאין ברירה, הוחלט לבנות אתר חדש שישדר מקצועיות וחדשנות.

לאחר מכן ניגשנו והגדרנו אסטרטגיה ותוכנית פעולה.

יצרנו  פרסונות של הלקוחות הפוטנציאליים של החברה: בעל עסק קטן, מנהל מערכות מידע בחברה גדולה ועוד.

אפיינו מטריצת תוכן, מסרים, רשתות, דרכים לקריאה לפעולה בתוך האתר וכלים, מחקר מילות מפתח ועוד. הגדרנו תוכנית פעולה ולוח זמנים לכל פעילות.

כדי להגיע לכל פרסונה שיצרנו, הפעלנו קמפיין ממומן בגוגל ובלינקדאין. לכל קמפיין הייתה מטרה שונה והפרסונות אליהן כיוונו היו שונות. בוצע קידום במנועי החיפוש כך שיגדיל תנועה של קונים פוטנציאלים לאתר.

 

התוצאות:

שיפור יחס המרה, הגדלת המכירות מתוך מאמצי השיווק הדיגיטלי שלנו

לאורך כל הדרך המסרים עברו שידרוג לפי ניתוח והבנת התנהגויות הגולשים.

הדרך הראשונה בה פעלנו כדי לבצע זאת היא פשוט, לשאול ישירות את הגולשים, בין אם על ידי סקרים או על ידי בדיקה מול לקוחות ואנשים שהיו יכולים להיות לקוחות כיצד המסרים האלו נראים להם. היינו חייבים לשים את עצמנו במקום הגולשים כדי להבין איפה אנחנו משאירים אותם עם שאלות, למה הם לא משתכנעים וממשיכים הלאה, מה מבלבל אותם.

במצב של חברה מסוג כזה, שבה לא עוברות עשרות עסקאות ביום אלא עסקאות גדולות בכמויות קטנות, הסקת התובנות נעשית מאתגרת יותר שכן לא תמיד ניתן לשים את האצבע על האפקטיביות של השינויים הקטנים המבוצעים. עם זאת, שימוש בהקלטות הגולשים ומעקב ממוקד אחר מסע הרכישה של כל לקוח נתן לנו תובנות רבות לשיפור האתר.

בעזרת פעילות זו הצלחנו לא רק לייצר אתר שהפך למוכר מעולה, אלא גם לשפר כל אחד ממאמצי השיווק הדיגיטלי שלנו בתורו ולדעת באילו דרכים להתמקד ואילו דרכים כדאי לנו לזנוח.

קידום במנוע החיפוש תחת מילות מפתח תחתן לקוחות מחפשים עסקים כמו סיבד פתרונות עסקיים.

בעזרת חומר מהלקוח שהפכנו לשיווקי, יצירת תוכן שיכול לעניין גולשים הנוגע לשאלות האפשריות של הפרסונות שבנינו וייתן להם ערך.

שאלות לדוגמא:

*למה צריך מערכת ERP

*דרכים להקטנת עלויות בפרויקט ERP

*מה מנמ"ר צריך לדעת לפני תחילת פרויקט

*איך בוחרים מערכת

*דרכי עבודה עם המערכת

בנוסף, עבודה על היררכיה נכונה של קישורים בתוך האתר, מבנה נכון של הקוד והתוכן, יצירת חווית לקוח שמשדרת שניתן לסמוך על החברה ועל השירות (לדוגמה הבלטת מותגים מוכרים שעובדים עם החברה) בניית קישורים איכותיים בדרכים שונות וביניהן פוסטים אורחים ושימוש בקשרים עסקיים.

Untitled-1 

תוצאות

לפני העבודה האתר היה ממוקם בעמוד השלישי בתוצאות החיפוש עבור המונח התחרותי ביותר. לאחר כחודשיים האתר החל לעלות בדירוגים עבור הביטויים שקבענו בשלב האסטרטגיה. רק כאשר האתר הגיע לדף הראשון עבור אותו מונח התחלנו לקבל כניסות איכותיות שהפכו ללידים והפך את הכניסות האורגניות לאפיק נוסף עבור פניות, מה שעד אז לא קרה כמעט.

 

 

קמפיין AdWords

הנחת מוצא שהוכחה בשטח: היא כי הדרך המהירה ביותר להגעה לבעלי עסקים קטנים יכולה להתבצע באפקטיביות דרך קמפיין אדוורדס כי הם לרוב אלו שיחפשו את שם התוכנה בגוגל

הבנו שבעלי תפקידים בחברות נצטרך לתפוס עוד בשלב מוקדם יותר.

קודם כל, לקחנו את הקמפיין הקיים ושיפרנו אותו: הורדו מילות מפתח לא רלוונטיות, המודעות עברו להציג בזמני ההצגה האפקטיבים בלבד ונבחרו מילות מפתח שליליות, ועוד פעולות כדי להעלות את ציון האיכות של המודעה. ציון האיכות הוא מרכיב שנקבע על ידי המערכת על ידי פרמטרים שונים כמו רלוונטיות המודעה לחיפוש ואיכות דף הנחיתה, ומהווה מדד שמשפיע עלויות הקמפיין (ציון איכות גבוה יותר=עלות נמוכה יותר לקליק).

נבנו דפי נחיתה ייעודיים שייתנו מענה למה שהגולש יצפה לראות: חברה מקצועית שעבדה עם לקוחות מוכרים, יכולה לתת את מה שהגולש מחפש ועונה לו על כל השאלות שיכולות לצוץ, גישה מהירה ליצירת קשר.

בדף הנחיתה אליו מובילה המודעה של שם התוכנה ידענו ששם התוכנה הוא מה שצריך לבלוט מההתחלה כדי שהגולש ידע שהוא הגיע למקום הנכון (בסופו של דבר זה מה שהגולש חיפש) ובדף הנחיתה שמדבר למי שמחפש תוכנה לניהול העסק בלי שם המותג הבלטנו פחות את המותג של התוכנה והתמקדנו בהצגת יתרונות של התוכנה וכיצד היא המענה המושלם בשביל הגולש.

עם התקדמות הקמפיין הבחנו שעבור שם המותג של התוכנה, הקמפיין אפקטיבי הרבה יותר. תובנה חשובה שהגענו אליה היא שמחפשים של מונחים מסוימים שלא נוגעים בשם התוכנה אלא בתיאור "תוכנה לניהול עסק" לא היו לרוב מוכנים לרכישה: כמות הפונים שהגיעו הייתה נמוכה מאוד.

לכן הסקנו מסקנות לפי התובנות משם, ובסופו של דבר הקמפיין נוהל בעיקר עבור מילת המפתח של חיפושי המותג. בנוסף, בוצעו שינויים רבים בדף הנחיתה בהתבסס על התנהגויות הגולשים בו ועל ניסויים שעשינו עם מסרים שונים.

 

 

digital marketing case study

תוצאות

התוצאות לאחר השינויים היו משמעותית טובות יותר ממה שהיו לפניהם: ההמרות (מספר הפונים) מאותו הקמפיין גדלו ביותר מ- 300% ביחס לאותה תקופה בשנה שעברה ללא שינוי תקציב הפרסום.

 

 

 

קמפיין וניהול Linkedin

 עבור מקבלי החלטות בחברות- מנהלי מערכות מידע או סמנכ"לים בחברות גדולות, אשר הגעה אליהם מאתגרת יותר ויש צורך להימצא, לינקדאין הייתה הבחירה הטובה ביותר עבורנו.

קמפיין הלינקדאין מיקד עבור בעלי מקצוע אלו, וקידם עדכונים (updates) בשילוב עם פרסומות למוצר עצמו.

קידמנו את התכנים שיצרנו באמצעות הרשת, גם בצורה ממומנת וגם לקשרים של הלקוח, תוך הרחבה של רשת הקשרים לבעלי מקצוע שיכולים לעניין אותנו והפעלת פרופיל הלינקדאין שלו כדי להתגלות ולהיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

הפרסומות בלינקדין למוצר עצמו לא הוכיחו עצמן כיעילות מספיק ולכן צמצמנו את השימוש בהן עד להורדה שלהן מהקמפיין. קידום הפוסטים והפעילות, לעומת זאת, הצליחו ליצור תהודה אצל הקשרים של הלקוח והאנשים שהוא ביקש להגיע אליהם והוא יכל להרגיש זאת.

 

 

 

digital marketing case study

תוצאות הפעילות בלינקדאין

הפעילות בלינקדאין תרמה לא רק לחיזוק המותג אלא סייעה ליצור 3 קשרים אסטרטגיים עם בכירים מחברות גדולות בארץ, 2 מתוכן הביאו פרויקטים גדולים ללקוח.

 

 

סיכום תוצאות העבודה

בשלב שלפני השינויים, החברה הסתמכה על פניות מפה לאוזן ומעט מאוד פניות הגיעו אליה דרך האינטרנט. לאחר 5 חודשים של פעילות שכללה קידום אורגני – SEO ושיווק באמצעות תוכן, קידום ממומן בקמפיינים של Adwords ו Linkedin (כולל הפעלת הלינקדאין של הלקוח) יחד עם ביצוע מעקב ניתוח ושיפור לאורך כל הדרך, הצלחנו להגדיל משמעותית את מספר הפניות והפיכת השיווק האינטרנטי למקור הראשון של החברה של לידים איכותיים.  

האם ברצונך לדעת כיצד היינו מבצעים זאת אצלך?

[rockthemes_button icon_align="left" icon_title="אני רוצה להגדיל מכירות בעזרת שיווק דיגיטלי" button_size="" button_color="custom" button_shadow="no" button_shape="" extra_class="" button_link_target="" button_align="center" link_url="false" link_id="4992" bg_color_default="#ed3d3d" bg_color_hover="#ed3d3d" text_color_default="#FFFFFF" text_color_hover="#FFFFFF" border_color="#FFFFFF" button_bg_border="use_bg_color" border_color_hover="#FFFFFF" attr_title="" link_is_tax="false" tax_name="page" icon_class="" icon_url=""]אני רוצה להגדיל מכירות בעזרת שיווק דיגיטלי[/rockthemes_button]

[/rockthemes_specialgridblock]