רגע-הקסם-בשיווק-540x360

רגע הקסם בשיווק דיגיטלי – SAP Hybris Marketing Cloud

תקציר למנהלים עסוקים

וידאו מההרצאה שלי בכנס “רגע הקסם בשיווק” שארגנו בשיתוף פעולה עם חברת SAP Hybris Marketing וחברת Valueplus בה ניסינו להבין כיצד אנשים שמים לב למסרים שיווקיים מסוימים ולאחרים לא בעידן של הצפת מידע וחוסר סבלנות?

משווקים עובדים קשה כדי לחבר בין המטרות המוטמעות של הצרכנים – הצרכים – למוצר וכדי ליצור בידול בחיבורו לצרכים נוספים (דאודורנט “אקס” לא רק שומר על ריח טוב אלא גם עוזר כביכול עם בחורות). אבל לא לכל אחד יש את אותם הצרכים. היום אפשר להתחבר למספר צרכים וצרכנים ואפשר להגיע לפלחים שונים עם המסר המתאים ביותר על בסיס עשרות פרמטרים ושילוב ביניהם.

השורה התחתונה היא רלוונטיות בעזרת שימוש במידע. אם נצליח לייצר מסר שיווקי רלוונטי למטרות הצרכן ולהגיע לאותו הצרכן בעזרת המידע שברשותנו, בין אם בצורת תוכן שיעניין אותו או אפילו הצעה שבאה במקום, הסיכויים גבוהים יותר שהמסרים הללו יהיו אפקטיביים כי הם פונים לקהל הנכון, בזמן הנכון עם המסר המתאים.

הלקוחות של היום מוצפים במידע, מוצפים בפרסומות ובהפרעות וככל שהלקוחות יותר צעירים, הסבלנות שלהם קצרה יותר.

אז איך נוכל למכור להם?
חייבים להיות רלוונטיים!!!
מה הכוונה בלהיות רלוונטיים?
להוציא את הלקוח ממוד “הטייס האוטומטי” המוד שבו אנחנו לא שמים לא נותנים למידע סביבינו להכנס לתודעה שלנו באמת.
כדי להצליח למכור אנו חייבים לעבור את מחסום הרלוונטיות.
אנחנו שמים לב רק לדברים מסויימים, אלו דברים? דברים שהם או מוכרים או שאנו באמת מתעניינים בהם עכשיו.
אם אנו מקבלים פרסומת רלוונטית למה שאנו צריכים אנו נתייחס אליה ונזכור אותה, על רקע כל הרעש מסביב. יתכן שאפילו נקנה את המוצר באותו רגע.

אותנו לא מעניין פרסונליזציה, טרנפורמציה סגמנטציה או אוטומציה, אותנו מעניין למכור

בעצם כל המונחים האלה, לא צריכים לעניין אותנו, אותנו מעניין למכור יותר.
כדי למכור יותר, צריך לתת ללקוח חווית לקוח יותר טובה

המפתח לחווית לקוח טובה, הוא שימוש בData.
לדעת כמה שיותר מידע על הלקוחות שלכם.

שימוש במידע יכול לגרום ללקוח לקנות גם אם לא תכנן.

אנשים חרדים לפרטיות שלהם.
אל תהיו קריפיים
מחקרים מוכיחים שזה, נחמד ללקוח שהוא יכול להיכנס לאתר וישר מקבל את הצעת הערך שלו.
הוא פחות אוהב להרגיש שאתם יודעים עליו דברים שאתם לא אמורים לדעת.
אז לשמור על מינון נכון.

איך מתחילים.
יוצאים מהאינטרנט, יושבים עם דף ועט וחושבים, מה יכול להיות נכון.
מי הלקוח שלנו, מה מעניין אותו, מתי?

כיצד נוכל להפתיע אותו
להציע לו מתנת יום הולדת שאינה גנרית, מותאמת לו אישית
להתאים את המוצרים להעדפותיו

כיצד נוכל לזהות שינויים בהרגלי צריכה.
שינוי מצב משפחתי מעבר דירה, כניסה להריון וכו.

 
אז איך עושים את זה.
במשתמשים במערכת Marketing Cloud.
כאן תוכלו לראות קונספט סכימתי כיצד תוכלו לייצר את רגע הקסם באמצעות מערכת Hybris Marketing.
 
 
 
אדר חי

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת SocialValley. נלהב משיווק ומהייטק ובזמנו הפנוי חושב על רעיונות משוגעים. אוהב צילום, טניס, כתיבה, שירה, בירה ואולי גם אותך. וזה לא בגלל הבירה.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

פוסטים מומלצים עבורך