אדר חי

רגע הקסם בשיווק דיגיטלי – SAP Hybris Marketing Cloud

אדר חי תקציר למנהלים עסוקים וידאו מההרצאה שלי בכנס "רגע הקסם בשיווק" שארגנו בשיתוף פעולה עם חברת SAP Hybris

adar hay אדר חי

אדר חי

תקציר למנהלים עסוקים

וידאו מההרצאה שלי בכנס "רגע הקסם בשיווק" שארגנו בשיתוף פעולה עם חברת SAP Hybris Marketing וחברת Valueplus בה ניסינו להבין כיצד אנשים שמים לב למסרים שיווקיים מסוימים ולאחרים לא בעידן של הצפת מידע וחוסר סבלנות?

משווקים עובדים קשה כדי לחבר בין המטרות המוטמעות של הצרכנים - הצרכים - למוצר וכדי ליצור בידול בחיבורו לצרכים נוספים (דאודורנט "אקס" לא רק שומר על ריח טוב אלא גם עוזר כביכול עם בחורות). אבל לא לכל אחד יש את אותם הצרכים. היום אפשר להתחבר למספר צרכים וצרכנים ואפשר להגיע לפלחים שונים עם המסר המתאים ביותר על בסיס עשרות פרמטרים ושילוב ביניהם.

השורה התחתונה היא רלוונטיות בעזרת שימוש במידע. אם נצליח לייצר מסר שיווקי רלוונטי למטרות הצרכן ולהגיע לאותו הצרכן בעזרת המידע שברשותנו, בין אם בצורת תוכן שיעניין אותו או אפילו הצעה שבאה במקום, הסיכויים גבוהים יותר שהמסרים הללו יהיו אפקטיביים כי הם פונים לקהל הנכון, בזמן הנכון עם המסר המתאים.

 
 
נקודות חשובות שמוזכרות במהלך ההרצאה: 

הלקוחות של היום מוצפים במידע, מוצפים בפרסומות ובהפרעות וככל שהלקוחות יותר צעירים, הסבלנות שלהם קצרה יותר.
אז איך נוכל למכור להם?
חייבים להיות רלוונטיים!!!
צריך להוציא את הלקוח ממוד "הטייס האוטומטי" המוד שבו אנחנו לא שמים לב, לא נותנים למידע סביבינו להכנס לתודעה שלנו, (בדיוק מה שקורה לנו בזמן נהיגה) 
כדי להצליח למכור משהו חדש ללקוח אנו חייבים לעבור את מחסום הרלוונטיות.


מהם הדברים שאנו שמים לב אליהם?

פרטים מוכרים

משהו שאנו מתעניינים בו עכשיו.

מכאן שכדי שלקוח יתייחס למסר ויזכור אותו על רקע כל הרעש הסובב אותו הוא חייב להיות משהו מוכר או רלוונטי.

בהרצאה הוזכרו המונחים:

פרסונליזציה,

טרנספומציה

אוטומציה.

אופטימיזציה

סגמנציה.

 

אותנו לא מעניין פרסונליזציה, טרנפורמציה סגמנטציה או אוטומציה, אותנו מעניין למכור

 

בעצם כל המונחים האלה, לא צריכים לעניין אותנו, אותנו מעניין למכור יותר.
כדי למכור יותר, צריך לתת ללקוח חווית לקוח טובה יותר

המפתח לחווית לקוח טובה, הוא שימוש נכון בData הארגוני.
לא מספיק לדעת כמה שיותר על הלקוחות שלכם. צריך לדעת כיצד לנצל את המידע כדי למכור יותר

שימוש במידע יכול לגרום ללקוח לקנות גם אם לא תכנן.

 

שימו לב אנשים חרדים לפרטיות שלהם.
אל תהיו קריפיים
מחקרים מוכיחים שזה, נחמד ללקוח שהוא יכול להיכנס לאתר וישר מקבל את הצעת הערך שלו. (כן אמזון)
הוא פחות אוהב להרגיש שאתם יודעים עליו דברים שאתם לא אמורים לדעת, ופתאום מציעים לו הצעת ערך שמתאימה למצבו הלא נעים.
יש לשמור על מינון נכון.

איך מתחילים.
יוצאים מהאינטרנט, יושבים עם דף ועט וחושבים, מה יכול להיות נכון.
מי הלקוח שלנו, מה מעניין אותו, מתי?

כיצד נוכל להפתיע אותו
להציע לו מתנת יום הולדת שאינה גנרית, מותאמת לו אישית
להתאים את ההצעה להעדפותיו האישיות, לא רק לתאריך או מזג האויר.

לגרום לו להגיד, זה בדיוק מה שאני צריך עכשיו?

 

אז איך עושים את זה.
מתחילים להשתמש במערכות Marketing Automation וMarketing Cloud.
 
כאן תוכלו לראות קונספט סכימתי כיצד תוכלו לייצר את רגע הקסם באמצעות מערכת Hybris Marketing של חברת סאפ.
 
 רוצים לשמוע כיצד הטמעת מערכת Hybris יכולה לעזור לכם למכור יותר?
צרו עימי קשר בInfo@socialvalley.co.il ואשמח לקבוע עמכם שיחת ייעוץ קצרה.
 
 
 
 
 
 

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי, שמטרתה הגדלת המכירות ללקוחותיה באמצעות שימוש נכון בכלי אינטרנט חדשניים, חשיבה אסטרטגית ומיקוד בהחזר ההשקעה ROI. כשהוא עובד אוהב לצאת מהקופסה, לייעל ולפצח דרכים לשיווק בעזרת האינטרנט. אוהב אנשים ונחמד בכל מצב שהוא לא פקק תנועה.

Leave a Comment