אדר חי

רגע הקסם בשיווק דיגיטלי – SAP Hybris Marketing Cloud

אדר חי תקציר למנהלים עסוקים וידאו מההרצאה שלי בכנס "רגע הקסם בשיווק" שארגנו בשיתוף פעולה עם חברת SAP Hybris

adar hay אדר חי

אדר חי

תקציר למנהלים עסוקים

וידאו מההרצאה שלי בכנס "רגע הקסם בשיווק" שארגנו בשיתוף פעולה עם חברת SAP Hybris Marketing וחברת Valueplus בה ניסינו להבין כיצד אנשים שמים לב למסרים שיווקיים מסוימים ולאחרים לא בעידן של הצפת מידע וחוסר סבלנות?

משווקים עובדים קשה כדי לחבר בין המטרות המוטמעות של הצרכנים - הצרכים - למוצר וכדי ליצור בידול בחיבורו לצרכים נוספים (דאודורנט "אקס" לא רק שומר על ריח טוב אלא גם עוזר כביכול עם בחורות). אבל לא לכל אחד יש את אותם הצרכים. היום אפשר להתחבר למספר צרכים וצרכנים ואפשר להגיע לפלחים שונים עם המסר המתאים ביותר על בסיס עשרות פרמטרים ושילוב ביניהם.

השורה התחתונה היא רלוונטיות בעזרת שימוש במידע. אם נצליח לייצר מסר שיווקי רלוונטי למטרות הצרכן ולהגיע לאותו הצרכן בעזרת המידע שברשותנו, בין אם בצורת תוכן שיעניין אותו או אפילו הצעה שבאה במקום, הסיכויים גבוהים יותר שהמסרים הללו יהיו אפקטיביים כי הם פונים לקהל הנכון, בזמן הנכון עם המסר המתאים.

 

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי, שמטרתה הגדלת המכירות ללקוחותיה באמצעות שימוש נכון בכלי אינטרנט חדשניים, חשיבה אסטרטגית ומיקוד בהחזר ההשקעה ROI. כשהוא עובד אוהב לצאת מהקופסה, לייעל ולפצח דרכים לשיווק בעזרת האינטרנט. אוהב אנשים ונחמד בכל מצב שהוא לא פקק תנועה.

Leave a Comment