שנאת הפסד loss aversion

מדברים על שיווק והט(ע)יות- פרק #4 – שנאת הפסד (Loss Aversion)

  אדר חי אפקט שנאת ההפסד   אהלן חברים, כאן אדר ואנחנו מדברים על שיווק והט(ע)יות. בוידאו בלוג

adar hay אדר חי

 

אדר חי

אפקט שנאת ההפסד

 

אהלן חברים, כאן אדר ואנחנו מדברים על שיווק והט(ע)יות. בוידאו בלוג זה ננסה להסביר בצורה הכי קלילה ופשוטה, איך אנחנו מוטים (ומוטעים) לקבל החלטות, איך פרסומים ומסרים משפיעים עלינו והכי חשוב, ננסה למצוא איך אנחנו יכולים להיעזר במידע הזה פרקטית כדי לשווק ולמכור טוב יותר. והיום אנחנו מדברים על- שנאת הפסד.

מדברים על שיווק והט(ע)יות- פרק #4 - שנאת הפסד

אהלן חברים, זה אדר מ SocialValley, מדברים על שיווק והט(ע)יות. מסבירים תופעות ופעולות שעוזרות לנו למכור.

היום אני רוצה לדבר על אפקט שנקרא שנאת הפסד או Loss Aversion.

אפקט שנאת ההפסד אומר שהכאב שאנחנו חווים בהפסד של משהו, יותר חזק מאשר השמחה שאנחנו חווים ברווח של דבר שקול לו.

אפקט שנאת ההפסד גורם לנו לקבל החלטות שאינן תמיד נכונות לנו, לפעמים הרתיעה שלנו מהפסד נתפסת על ידינו כמפחידה יתר על המידה ואנחנו נמנעים מבחירות שלפעמים נכונות יותר מבחינה לוגית.

בסרטון למדנו איך משתמשים באפקט הזה לשיווק ומכירות ואיך להיזהר מהאפקט הזה אצלנו כצרכנים.

איך אתם מרגישים שאפקט שנאת ההפסד בא לידי ביטוי בחיי היומיום שלכם? שתפו אותנו!

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי, שמטרתה הגדלת המכירות ללקוחותיה באמצעות שימוש נכון בכלי אינטרנט חדשניים, חשיבה אסטרטגית ומיקוד בהחזר ההשקעה ROI. כשהוא עובד אוהב לצאת מהקופסה, לייעל ולפצח דרכים לשיווק בעזרת האינטרנט. אוהב אנשים ונחמד בכל מצב שהוא לא פקק תנועה.

Leave a Comment