ההפתעות שמחכות לכם בגרסה החינמית של Hubspot Marketing

  חנן לב   תקציר למנהלים עסוקים חברת Hubspot החליטה לספק כלי חינמי שנותן לנו מידע רב על

hanan lev

 

חנן לב

 

תקציר למנהלים עסוקים

חברת Hubspot החליטה לספק כלי חינמי שנותן לנו מידע רב על הגולשים באתר שלנו,

 באמצעות הכלי' ניתן לדעת בדיוק באיזה עמודים ביקר מי שנרשם לאתר החברה, כיצד הגיע אליו. והאם הוא מבקר חוזר.

עוד נוכל לדעת מאיזה חברות גולשים אצלינו באתר גם אם לא השאירו פרטים נוספים, ןבנוסף מידע רב שמאפשר למנהלי השיווק להיות אפקטיביים יותר, ולמנהלי השיווק לדעת יותר על הלידים החדשים איתם הם צריכים ליצור קשר לפני מכירה.

 

נועם היה פה

 

Hubspot XXXXXXXXXXXהיא מערכת Marketing Automation מתקXXXXXדמת והפתרון המלא של אינו זול.
במסגרת תפיסת החברה (וגם שלנו) שיש לתת ערך ללקוחות עוד לפני שהם משלמים, החברה מאפשרת להשתמש בתכונות חזקות מאוד של המערכת בחינם.

וזה מצויין, כי כדי להפעיל את התכונות שתקראו עליהם בהמשך, לא תצטרכו לעבור את משוכת דיוני התקציב, מכרזים, להוכיח ROI לשלם הרבה כסף.

כל מה שתצטרכו זה לפתוח חשבון משתמש, לבצע הוראה להטמעת קוד (בדומה להטמעת קוד גוגל אנליטיק) באתר שלכם ולהתחיל לעבוד. המערכת תתחבר לאתר שלכם לטפסי הקריאה לפעולה ולטפסי השארת הפרטים.

(יתכן שפה יצטרך האחראי על תחזוקת האתר שלכם, לעשות עוד כמה "קסמים" אבל מנסיונינו, בדרך כלל הכל חלק ובבקלות, במיוחד אם האתר שלכם בנוי על וורדפרס או אחת ממערכות הCMS הנפוצות)


יתכן שבהמשך תרצו להנות מתכונות נוספות, או להעמיק במידע שבתכונות הקיימות, במערכת אז תצטרכו להתחיל לשלם,  אבל לרבים מכם התכונות החינמיות יקפיצו את יכולות השיווק הדיגיטלי שלכם, בחינם, ואם תרצו להתחיל להנות מהתכונות בתשלום, תבינו יותר את יכולות המערכת ואת כדאיות תוספת התשלום (הROI).


עוד לא השתכנעתם? אז עוד מידע חשוב, למערכת יש אפליקציה לסמארטפון שמאפשרת לראות את המידע בנוחות בכל מקום וזמן.


כדי להפיק את מירב התועלת מהמערכת אני ממליץ להפעיל גם את מערכת הCRM החינמית של hubspot, גם אם אתם משתמשים במערכת CRM ארגונית אחרת, זאת כי את חלק מהתכונות תוכלו להפעיל רק באמצעות הCRM. וודאו שהמערכות מחוברות בינהם לאותו חשבון.

אז מה ניתן להפיק מהמערכת?
מידע אנליטי על לידים שנרשמו באתר, המוצג בצורה פשוטה:

איך זה נראה?

כמות לידים hubspot

מעבר לכמות ההנרשמים באתר, מקבלים את מקורות התנועה שהביאו לידים חדשים!!

 

 

וככה זה נראה באפליקציה:

אפליקציית hubspot

 

מדוע צריך את זה?

כדי לדעת בקלות, האם מאמצי השיווק שלכם נושאים פרי? 

איזה ערוץ מביא לכם לידים? איזה לידים איכותיים, האם זה שווה להמשיך להשקיע בערוץ זה?

וכל זה ללא צורך להכנס לאנליטיק, להגדיר Goals, לעשות סינונים. הדו"ח שנוצר גם קל להבנה לדרגי ההנהלה.


אפשרות לדעת באיזה דפים ביקר כל ליד שהשאיר אצלכם פרטים לפני ואחרי שהשאיר פרטיו.

איך זה נראה?

לדעת באיזה דפים ביקרו באתר
מדוע צריך את זה?
לדעת בקלות איזה דפים מביאים לנו יותר לידים.
אבל יותר חשוב, זה נותן לנו מודיעין עסקי שמנהלי השיווק ממש יאהבו לקבל, מה הליד שלנו מחפש? מה הדבר שגרם לו להרשם לאתר שלנו, עם איזה הצעת ערך כדאי לנו ליצור עימו את הקשר הראשוני?!

 

לדעת איזה לידים חוזרים לבקר הרבה באתר.
איך זה נראה?

כיצד תדעו שלידים חזרו לבקר אצלכם באתר
מדוע צריך את זה?
זה עוד מידע שמנהלי המכירות ישמחו לקבל, הרי סיכויי המכירה לליד שחוזר לבקר באתר גבוהים בהרבה. ולכן כדאי מאוד לדעת על חזרתו . במידה ולליד נתונים המתאמים לרכישת המוצר או השרות שלכם, יש לוודא שאנשי המכירות יצרו איתו קשר.


לדעת מאיזה חברות הגיעו המבקרים באתר גם אם לא השאירו פרטים?
המידע שמופיע בסעיף הזה, לא ממש מדוייק, אך אמינותו גבוהה ביחס לפתרונות אחרים שאנו מכירים. 
המערכת מספקת מידע "כמותי" על החברות מהם מגיעים המבקרים באתר.

איך זה נראה?

כיצד לדעת מי ביקר באתר שלי

מדוע צריך את זה?

המידע הוא כללי, עד שהמבקר באתר לא ישאיר פרטיו, לא נוכל לדעת מי הוא אלא רק את שם החברה ממנה גלש.
אבל בכל זאת נוכל לדעת שיש כנראה התעניינות מצד חברה מסויימת בשירותים שלנו, כך שאפשר לגשש ולנסות להבין איזה תפקיד בדק עלינו, לאתר אותו ולפנות אליו.

זהו מידע חשוב לניתוח הצלחת תהליך Account Based Marketing, לדעת שהצלחנו להביא את עובדים מהAccounts שאנו מטרגטים.
כמו כן נוכל להבין האם תכני האתר שלנו פונים לאוכלוסיה הנכונה, האם מגיעים אלינו מחברות שבאמת יש סיכוי שירכשו את המוצר שלנו?
יש לשים לב להתעלם מחברות שהם ISP  (ספקי אינטרנט), כיון שחלק גדול מהגולשים מגיעים באמצעות שירותים אלה ולכן מזוהים כאנשי אותן חברות.

 


אלו רק חלק קטן מתכונות המערכת, אותן תכונות שתפיקו מהם תועלת באופן מיידי, ובדרך כלל עולות כסף רב באלטרנטיבות אחרות.
קיימים תכונות נוספות רבות, גם במערכת החינמית וגם במערכות הדורשות תוספת תשלום.

גיליתם עוד תכונות שחושבים שכדאי שכולם יכירו? רשמו לי בהערות.

יש לכם שאלות נוספות בנושאי Hubspot?

בנושאי כלים ושיווק דיגיטלי לחברות B2B?

אני מזמין אתכם לכתוב אלי לHanan@socialvalley.co.il

תשובה תכליתית מובטחת.

חנן לב

מייסד שותף ומנהל הפיתוח העסקי של socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי לחברות B2B. אוהב להתעדכן בכלי השיווק החדשניים ביותר ולחבר אותם לתיאוריות השיווק בהן הוא שוחה, אך יותר מכל הוא איש של אנשים.

חנן הוסמך על ידי חברת Hubspot  לשמש כמרצה בתוכנית Hubspot Academy.

חנן לב

נועם יצחקי היה פה

Leave a Comment