B2B-MARKETING-2

Email Marketing לעסקי B2B: הטיפים והאתגרים

תקציר למנהלים עסוקים

אדר שותפי ומנכ"ל SocialValley, פרסם לפני ימים אחדים את המדריך התכליתי לשיווק דיגיטלי B2B

במדריך ריכז תובנות רבות שאספנו בחברה עם השנים בעשיית שיווק דיגיטלי ללקוחות מעולם הB2B.

המדריך מלווה בCase Studies רבים בהסברי How to ודוגמאות אמיתיות מהשטח

את המדריך ניתן להוריד כאן.

למי שזמנו קצר ריכזתי במאמר זה 10 טיפים חשובים שכדאי לכל מי שעוסק בשיווק B2B להכיר.

  1. בשיווק B2B תהליך קבלת ההחלטות מורכב וארוך יותר. בדרך כלל הוא מורכב ממספר נקודות מגע. אולי אפילו ממספר אנשים המעורבים בהחלטה. לכן יש ליצור מגע עם מקבלי ההחלטות בכל שלבי מסע הרכישה (אותו אנו מגדירים כמכיר,צריך,אוהב,סומך)
  2. תוכן איכותי ומקצועי הוא ה'דלק' של השיווק הדיגיטלי ל B2B. בעזרת תוכן אנחנו גורמים ללקוחות פוטנציאלים להכיר, לסמוך, לאהוב, להבין שהם צריכים אותנו. את התוכן יש לייצר במטרה לתת ערך ללקוחות פוטנציאלים ולהתחשב בשלב המחשבתי שלהם. לא לשכוח שאנחנו משתמשים בתוכן בסופו של דבר כדי למכור.
  3. כשאתם יוצרים תוכן חישבו תמיד על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.  אם נרצה להגיע למישהו שנמצא בשלב מסוים, נציע לו תוכן שמתאים לשלב בו הוא נמצא. את הלקוח שלכם פחות מעניין המינוי החדש בחברה שלכם.
  4. ברשימות תפוצה, . כדאי מאוד לפלח את אנשי הקשר– אפשר לפלח את הרשימה לפי מאפיינים שתגדירו. כך תוכלו לשלוח אימיילים מתאימים לפי הפילוחים שיצרתם ולהיות הרבה יותר רלוונטיים.
  5. בפניות ישירות היו רלוונטיים, חסכו את ההודעות המעצבנות והגנריות.  פנו למי שישנה סבירת גבוהה שצריך את השירות שלכם. כשתעשו זאת נכון, לעיתים תגלו שאתם עושים לאותו אדם שפניתם אליו טובה ענקית וחסכתם לו את החיפושים.
  6. פרסום במנוע חיפוש עוזר לטרגט את האנשים שאתם מחפשים הסיבה לכך פשוטה: הם מחפשים דברים שמעידים על כך שהם רלוונטים לכם. זו חתיכת גאונות של גוגל- להציג לגולש שמחפש משהו פרסומת למה שהוא מחפש.
  7. בשיווק דיגיטלי B2B  קשה לשכנע לקוחות רציניים במגע הראשון. – מעטים קופצים למיטה בדייט ראשון. במקרים מסוימים זה מקשה על האפקטיביות לכן חשוב מאוד להשתמש במנגנוני רמרקטינג ולהגדיר את מטרת המפגש הראשון כOpt-in או מיקרו המרה אחר.
  8. פרסום על מותגים של מתחרים או פתרונות מקבילים הוא טקטיקה מצויינת לזיהוי לקוחות פוטנציאלים שלכם.
  9. יש לכם ולעובדים אחרים בחברה הרבה קשרים בלינקדאין שהם גם לקוחות פוטנציאלים, אפשר לייצא המיילים שלהם מהלינקדאין. ואת הקובץ שייצאתם העלו למנגנון הפרסום בפייסבוק וברשתות פרסום אחרות המטורגטות על ידי מיילים  (את ההסבר המדוייק כיצד לעשות זאת תוכלו למצוא בספר)
  10. פרסום בלינקדאין מסייע בהגעה לקהל איכותי מאוד, אך במחירים גבוהים יותר ובמספרים נמוכים יותר, והוא מאוד שימושי כאשר מכוונים למיקרו- המרהאני ממליץ מאוד להוריד את המדריך התכליתי לשיווק דיגיטלי B2B,

    המדריך מכיל:

     » כיסוי כללי ופשוט של מרבית הפלטפורמות, רלוונטי למנהלים

    » טיפים פרקטיים למי שרוצה לבצע

    » מקרי בוחן ודוגמאות של מנהלי ואנשי שיווק

עוד משהו קטן (וטוב)

רוצים להעמיק בנושא מסויים? להתייעץ? לשמוע על השירותים שלנו?

מוזמנים לתאם שיחה טלפונית כאן, כמובן ללא כל התחייבות.

המדריך התכליתי לשיווק דיגטילי בחברות B2B

חנן לב

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - מקצוענים בשיווק דיגיטלי B2B מרצה לשיווק דיגיטילי ואוטומציית שיווק באקדמית יזרעאל ואוניברסיטת חיפה.

אהבתם את הפוסט? שתפו!

פוסטים מומלצים עבורך