שיווק דיגיטלי בלינקדאין

שיווק דיגיטלי בלינקדאין – 48 טיפים שייצרו לכם יותר לקוחות, פוסט מתעדכן

  חנן לב   תקציר למנהלים עסוקים נדמה שבכל חברות B2B כבר הבינו את חשיבות הפעילות הנכונה בלינקדאין

hanan lev

 

חנן לב

 

תקציר למנהלים עסוקים

נדמה שבכל חברות B2B כבר הבינו את חשיבות הפעילות הנכונה בלינקדאין למיתוג מיקצועי נכון וליצירת עסקאות חדשות. בחדשים האחרונים היו הרבה חידושים שינויים ושיכלולים ברשת, חלקם לטובה, וחלקם גם לרעה, מה שבטוח שכמעט קשה לעקוב. אז החלטתי שהגיע הזמן לעדכן את פוסט הטיפים לפעילות נכונה ברשת הלינקדאין. קריאה נעימה.

 

שיווק דיגיטלי בלינקדאין -

48 טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון, מעודכן לחידושים האחרונים, סוף 2017

לפני הטיפים כלל אחד חשוב:

אתם נמצאים ברשת חברתית, זכרו שכמו בכל רשת חברתית, מה שמעניין את האחרים זה הם עצמם, כדי לקבל יש לתת., לתת ערך, עצות, שיתופים, התייחסות. לאחרי מכן צפו לקבל.

 

כיצד תגרמו ליותר משתמשי לינקדאין להכנס לפרופיל שלכם.

1. הדברים הראשונים שרואים עליכם בלינקדאין הם: התמונה שלכם, השם והכותרת המקצועית שלכם. הקפידו על כך שאלו יגרמו למי שרואה אותם להבין שכדאי להכנס לפרופיל שלכם.

2. תמונת הפרופיל שלכם בלינקדאין צריכה לשדר מקצוענות ופתיחות בעסקים. התאימו אותה לעיסוקכם וללקוחות הפוטנציאלים שלכם, ניתן לשנות את צבע הרקע של התמונה, השתמשו בתכונה זאת זה יבליט אתכם מהאחרים.

3. הקפידו להשתמש בשם שבו מכירים אתכם. אם יש לכם תואר שנהוג להוסיף עם ערך מקצועי ללקוחותיכם כמו- עו"ד, דוקטור, PMP ,CPA וכו, הוסיפו אותו!

4. אל תוסיפו לשם את המקצוע שלכם, זה נראה מאוד לא מקצועי.

מומחה לשיווק דיגיטלי בלינקדאין, חנן לב

 

5. אם תעבדו נכון הכותרת שלכם תחשף מאות פעמים ביום. הפכו אותה לאטרקטיבית. כזאת שתגרום לקורא להכנס לפרופיל שלכם, זכרו, אנשים אחרים שואלים את עצמם, מה ייצא להם מזה (WIIFM), הכותרת שלכם חייבת לתת לכך תשובה מיידית:

 

 

הפיכת הפרופיל שלכם ליצרן לידים.

6. לאחר שהצלחתם לגרום לעשרות ומאות לקוחות פוטנציאלים להכנס לפרופיל שלכם, הגיע הזמן לגרום להם לעשות משהו שיוביל בסופו של דבר לעסקה. הציבו ב Summary קריאה לפעולה!!!. זכרו, היום כדי לראות את הSummary שלכם יש ללחוץ על Read More, העבירו את המסר החשוב כבר בשורה הראשונה.

7. ציינו בתחילת ה Summary כיצד ובמה תוכלו לשנות את חיי הלקוח שלכם ומה צריך לעשות כדי שזה יקרה.

8 הArticle האחרון שכתבתם הינם בין הדברים הראשונים שרואים בפרופיל שלכם, אל תוותרו על הכלי הנפלא הזה לשדר מקצועיות ולהעביר מסר.

9. השתמשו בכל דרך אפשרית להוכיח שאתם האנשים שיכולים לספק את הסחורה: הקפידו על שפה מקצועית, ציינו עבודות רלוונטיות בלבד, ציינו פרוייקטים יוקרתיים, קבלו המלצות, רשמו פטנטים, ומאמרים אקדמיים, כל דבר שיעזור לחזק את האמון.

10. השתמשו בשפה המקצועית המתאימה ללקוחותיכם (וזה גם עונה על השאלה הקבועה- "עברית או אנגלית?").

 

בניית המותג המקצועי שלכם

11. לינקדאין היא רשת עסקית. הקפידו שהנראות שלכם תשדר עסקים, כפי שתרצו שהלקוחות שלכם יראו אתכם. את הבילוי אתמול במסיבה תשאירו לרשתות אחרות.

12. שיווק דיגיטלי בלינקדאין צריך לתת ערך עסקי. הקפידו להשתמש בתוכן שיתן ערך מוסף אמיתי ללקוחות שלכם (לרגש באמצעות תמונה של החתול - השאירו למקום אחר). זכרו מה שמעניין את העוקבים שלכם בלינקדאין, כיצד המידע שאני מקבל עוזר לי לקבל את ההחלטות המיקצועיות הנכונות.

13. אל תמכרו, תנו ערך מוסף.

14. אם קראתם תוכן מקצועי מעניין, שתפו אותו בלינקדאין מייד, בתוספת התובנה שלכם.

15 הגיבו עניינית לפוסטים, לשאלות שנשאלות בעדכונים ובקבוצות.

16 הקימו קבוצת עניין (רק קחו בחשבון שצריך לתחזק אותה וזה לא פשוט)

 

 

לינקדאין היא הפלטפורמה המקצועית המובילה בעולם, וניצול נכון של הכוח הטמון בה יכול לייצר הזדמנויות מכירה איכותיות ביותר. ב SocialValley, אנחנו עושים בדיוק את זה לחברות B2B

רוצים לשמוע עוד?  קבעו איתי שיחה עכשיו.

 

 

בניית רשת קשרים

17: הבינו את מדיניות הקשרים של לינקדאין. ניתן לבקש "חברות" רק מ"חברים" ובתוצאות החיפוש מקבלים רק חברים מדור ראשון, שני שלישי וחברי קבוצה. המשמעות אם אתם רוצים שימצאו אתכם דאגו להיות מקושרים עם כמה שיותר אנשים מתחום העיסוק שלכם.

18. חשוב שקהל היעד יהיה ברשת הקשרים שלך ולכן חשוב שרשת הקשרים תהיה כמה שיותר רחבה ועמוקה לכיוון הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

19. דאגו להכניס לקשרים שלכם קשרים אסטרטגיים כאלה שרבים בתעשייה שלכם בקשר איתם, (השתדלו להיות כאלה)

זה בדיוק הזמן להציע לי חברות 🙂 

20 . הביטו מידי פעם על "מי הסתכל עליי".  הזמינו כל אחד מהם שיעזור לבניית הרשת העסקית שלכם. הוא כבר מכיר אתכם, ויחס ההיענות לפניה שכזו גבוה יותר.

21. הצעות ל"חברות" מתקבלות יותר טוב כשמוסיפים מסר אישי.

22. הסיכוי שמנכ"ל של חברה גדולה יאשר אתכם מיד לאחר ששוחחתם איתו בפינת הקפה בכנס גבוה יותר.  בקשו להתחבר איתו מייד בתום השיחה.

22. אם ברצונכם ליצור קשר עם משפיען, רצוי שתסבירו מדוע אתם רוצים להיות איתו בקשר. הראו שאתם מבינים מה הוא עושה וכיצד זה תורם לכם.

 

כדי שימצאו אתכם יותר

23. יש להשתמש במילות מפתח שבהם יחפשו אותך יש לרשום אותם בכותרת: ב Summary,  ב Skills ובכל מקום אפשרי.

24. חשוב שיהיו כמה שיותר חברים משותפים עם לקוחות פוטנציאלים, לכן חשוב מאוד להיות בקשר עם כמה שיותר משפיענים מהתעשייה, וכאלה שיש להם הרבה חברים מקהל היעד.

25. חשוב להיות בכמה שיותר קבוצות הקשורות לקהל היעד שלך.

26 רוצים לדעת אם אתם עושים את זה נכון כנסו לקישור הבא  ותוכלו לדעת בכמה חיפושים הופעתם השבוע, ומידע על אלו שחיפשו אתכם, (לא שמי) אם התוצאה עולה, ופרופיל המחפשים מתאים ללקוחות הפונטציאלים שלכם, אתם בדרך הנכונה

 

חיפוש לקוחות פוטנציאלים.

26. חשוב להשתמש ביכולת החיפוש המתקדמת של לינקדאין, לימדו והשתמשו בה.

27. אחת הדרכים לצמצם את התוצאות לתוצאות מדוייקות היא לסנן לפי שייכות לקבוצה מקצועית.

28. כמות החיפושים החודשית מוגבלת, לכן ניתן לבצע חלק מהחיפושים בגוגל.

29. לימדו חיפוש בוליאני, אם מצאתם שהחיפוש בלינקדאין אפקטיבי לכם, שקלו מעבר לפרימיום.

 

משלוח הודעות

30 אם תכתבו הודעה בעת בקשת חברות, היא תקפוץ בעת שתאושרו, השתמשו בתכונה זאת בחוכמה, יש סיכוי גבוה לחשיפה באמצעות ההודעה הזאת.

31. לינקדאין היא רשת מקצועית, לכן מקובל להציע הצעות עסקיות דרך רשת המסרים המשוכללת שלה.

32. אל תשתמשו במסר אחיד אוטומטי.

33. מנסיונינו הסיכוי לקבל מענה שיביא לעסקה, גדל מאוד אם המסר יהיה מאוד ממוקד ויענה על צורך אמיתי, לפני המשלוח, לימדו למי אתם שולחים, מיהי החברה, מהו האתגר     שאתם יכולים לעזור. לא זה לא פשוט, אבל זאת הדרך להצליח.

34. ניתן לפנות בחינם לעד ל 15 משתמשים שחברים איתנו בקבוצה משותפת בחודש גם אם אינם קשרים מדור 1. נצלו זאת.

35. ישנם פתרונות בתשלום למשלוח מסרים ישירים לאנשים שאינם ברשת הקשרים, בדקו אותם.

 

שימוש בכלים

35. בדקו את ציון הSSI שלכם, במידה והוא נמוך השתמשו בטיפים שתקבלו לשיפורו.

36. חברת לינקדאין חרטה על דגלה להיות רשת התוכן המקצועית הטובה בעולם, דאגו להיות שם, פרסמו פוסטים במערכת הפוסטים של הרשת (Pulseׂ).

 

תוכן

37. התוכן לא נועד למכירות אגרסיביות, תנו ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאלים גם באמצעות התוכן.

38. שיווק דיגיטלי בלינקדאין בצורה נכונה אומר הרבה תוכן איכותי באופן קבוע ובתדירות גבוהה.

 

יעדים ומדדים

39. דאגו להציב יעדים ומדדים ובצעו מעקב מתמיד.

39. וודאו שכמות הצופים בפרופיל שלכם עולה באופן קבוע.

40. ודאו שמספר הצופים בסטטוסים ובפוסטים שלכם עולה באופן קבוע.

טיםים על לינקדאין, בדקו כמה צפו בפוסט האחרון

41. ודאו שמדד הSSI שלכם משתפר.

 

עבודה בקבוצות

42. בדקו באיזה קבוצות יש פעילות רבה והשתתפו בשיח בקבוצות אלה.

44. גם אם אתם פעילים רק בשוק הישראלי, אל תזניחו את הקבוצות הבינלאומיות הגדולות. בדקו באמצעות חיפוש מתקדם באילו קבוצות יש הרבה לקוחות פוטנציאלים ישראלים והקפידו להיות פעילים גם בהן.

 

פרסום, (קידום ממומן)

45.וואו, יש כל כך הרבה חידושים בלינקדאין בחודשים האחרונים, נצלו אותם.

46. כדי לקבל תוצאות טובות, צאו מהחשיבה של קידום דף נחיתה זבנג וגמרנו. עברו לחשיבה של לתת ערך  ולקדם אותו, (לדוגמא מאמר מעמיק), ותוך כדי המאמר להכניס את הגולש לFunnel, לא הצלחתם זה הזמן להשתמש במנגנוני רמרקטינג.

47. העזרו בטירגוט באמצעות רשימות מיילים או חברות. עובד מצויין.

48 דאגו לשים קוד רמרקטינג של לינקדאין באתר שלכם. עוד תנצלו את זה 

 

לינקדאין היא הפלטפורמה המקצועית המובילה בעולם, וניצול נכון של הכוח הטמון בה יכול לייצר הזדמנויות מכירה איכותיות ביותר. ב SocialValley, אנחנו עושים בדיוק את זה לחברות B2B

רוצים לשמוע עוד?  קבעו איתי שיחה עכשיו.

 

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי, שמטרתה הגדלת המכירות ללקוחותיה באמצעות שימוש נכון בכלי אינטרנט חדשניים, חשיבה אסטרטגית ומיקוד בהחזר ההשקעה ROI. כשהוא עובד אוהב להתעדכן בכלי השיווק החדשניים ביותר ולחבר אותם לתיאוריות השיווק בהן הוא שוחה, אך יותר מכל הוא איש של אנשים.

חנן לב

3 thoughts on “שיווק דיגיטלי בלינקדאין – 48 טיפים שייצרו לכם יותר לקוחות, פוסט מתעדכן

    1. AUTHOR

Leave a Comment