שיווק גרילה

שיווק גרילה-מונח שיווקי

  אדר חי שיווק גרילה- מונח שיווקי שיווק גרילה הוא מונח שטבע ג'יי קונארד לוינסון בספרו "שיווק גרילה".

adar hay

 

אדר חי

שיווק גרילה- מונח שיווקי

שיווק גרילה הוא מונח שטבע ג'יי קונארד לוינסון בספרו "שיווק גרילה".

שיווק גרילה הוא בעצם הפצת מידע שנועד להשפיע על קבלת ההחלטות של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו לרכוש את המוצר או השירות שלנו.

המונח הגיע מ "לוחמת גרילה", מלחמה של קבוצות קטנות וגמישות בצבא סדיר, המאפשרת לקבוצות קטנות מסוגלות להתמודד מול צבא גדול,

כך גם שיווק גרילה היא שיטה שמאפשרת ל"קטנים" להתרות מול ה"גדולים" כלומר אלו עם תקציבי השיווק הגדולים שיכולים להשתמש בשירותי יחסי ציבור, פרסומות וכדומה, אך כיום גם חברות גדולות מבינות את התועלות בסוג שיווק כזה.

שיווק גרילה יכול להתבצע באינטרנט באמצעות הפצת תכנים בבלוג, אימיילים, פעילות ברשתות החברתיות, פורומים, ועוד.

צריך לזכור שהקהל כבר מספיק מכיר חומרים פרסומיים ומריח פרסומות מרחוק ולכן יש לבצע זאת בדרך הנכונה. שיווק גרילה משלב בתוכו יצירתיות רבה.

 

אדר חי

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי, שמטרתה הגדלת המכירות ללקוחותיה באמצעות שימוש נכון בכלי אינטרנט חדשניים, חשיבה אסטרטגית ומיקוד בהחזר ההשקעה ROI. כשהוא עובד אוהב לצאת מהקופסה, לייעל ולפצח דרכים לשיווק בעזרת האינטרנט. אוהב אנשים ונחמד בכל מצב שהוא לא פקק תנועה.

אדר חי

Leave a Comment