פרה סגולה

פרה סגולה- מונח שיווקי

  חנן לב   מונח שיווקי פרה סגולה הוא ביטוי שטבע סת' גודין בספרו פרה סגולה- לבלוט כדי להצליח ,

hanan lev

 

חנן לב

 

מונח שיווקי

פרה סגולה הוא ביטוי שטבע סת' גודין בספרו פרה סגולה- לבלוט כדי להצליח , המתאר את העובדה שבעולם הרועש היום מפרסומות ותוכן שיווקי, הדרך להגדיל את המכירות היא בעיצוב מוצרים מדהימים ומיוחדים מוצרים שמשתפרים באופן תמידי ומפתיעים לטובה כל פעם מחדש, מוצרים אלה יגרמו ללקוחות לדבר ולספר עליהם וכך יגדלו המכירות.

השם נובע מהדימוי , מה אם פתאום נראה פרה סגולה?

 

 

חנן לב

מייסד שותף ומנכ"ל חברת socialvalley - סוכנות שיווק דיגיטלי, שמטרתה הגדלת המכירות ללקוחותיה באמצעות שימוש נכון בכלי אינטרנט חדשניים, חשיבה אסטרטגית ומיקוד בהחזר ההשקעה ROI. כשהוא עובד אוהב להתעדכן בכלי השיווק החדשניים ביותר ולחבר אותם לתיאוריות השיווק בהן הוא שוחה, אך יותר מכל הוא איש של אנשים.

חנן לב

Leave a Comment